Volná pracovní místa
Obsluha prodejny a eshopu, asistenka a administrativní podpora firmy
Do našeho týmu hledáme kolegyni, která se v práci nechce nudit, má ráda rozmanitost a nemá problém se prohánět mezi obchodem, kanceláří a skladem.
Hlavním úkolem je starat se o chod provozovny a eshopu, dále pak komunikace ze zákazníky a čeká tě také nějaká ta administrativa. Proto se budeš pohybovat v obchodě, ale budeš mít také svoji kancelář.
Na svojí pozici budeš zajišťovat
práci u počítače - 80 % pracovní doby | práci na skladě - 20 % pracovní doby |
|
|
Bude se ti u nás líbit když
- ti práce na PC není cizí
- ti nevadí běhat po skladu a pátrat po zboží
- máš spolehlivost, samostatnost, pečlivost a odpovědnost v krvi
Za všechnu tu „těžkou dřinu“, která tě u nás čeká, dostaneš
- příjemný tým kolegů, kteří rádi své znalosti sdílí s ostatními
- možnost osobního růstu, školení a dalšího vzdělávání
- odpovídající platové ohodnocení
- řada dalších benefitů a odměn
Pošli nám svůj životopis emailem na: info@comtex.cz a my se ti brzy ozveme.
Těšíme se na setkání.
Průběh výběrového řízení
- Našli jste svoji vysněnou práci? Pošlete nám životopis.
- Nejpozději do 5 pracovních dnů se s Vámi spojíme telefonicky nebo emailem.
- V prvním kole absolvujete krátký ústní pohovor.
- Druhé kolo je s budoucím nadřízeným a kolegou.
- Obdržíte pracovní nabídku.